Ofis & Büro Taşıma
Hizmetlerimiz
Ofis Taşıma
Ofis taşıma ofislerin evrak ve malzemelerinin farklı bir adrese taşınmasını içermektedir. Firmalara verildiği için tüm işlemlerin dikkatli bir şekilde yapılması şarttır. Aksi durumda değerli eşya ve evrakların kaybolması, zarar görmesi muhtemeldir.
Efe Nakliyat, kurumsal yapısıyla size en uygun çözümleri teklif etmektedir. Hem şehir içi hem de şehirlerarası ofis nakliyatı yapabilmektedir. Modern araçlarının bakımı düzenli yapıldığı ve profesyonel ekipleri olduğu için güvenilir sunmaktadır.
Teknolojik çözümlerden de yararlanan firmamız, gerekli olduğu halde asansörleri de tercih etmektedir. Eğer hizmetlerimizden yararlanmak istiyorsanız, tek yapmanız gereken iletişime geçmektir. Ekiplerimiz kısa sürede adresinize gelerek, incelemeleri anında gerçekleştirebilirsiniz.
Ofis Taşıma Hizmetleri Nasıl Yapılır?
Ofis taşımacılığı kapsamında mobilyalar, evraklar, elektronik cihazlar ve arşivler farklı adreslere götürülebilmektedir. Bu bakımdan disiplinli bir şekilde çalışılması, dikkatli olunması gerekir. Efe Nakliyat eğitimli ekipleri ile süreci başından sonuna kadar dikkatli bir şekilde yönetmektedir.
Firmamız ilk olarak ücretsiz bir şekilde adrese gelerek, ekspertiz hizmetleri vermektedir. Böylece taşınacak eşyalar görülebilmekte, ayrıntılar müşteriler ile konuşulabilmektedir. Fiyat teklifi yapılıp sözleşme imzalandıktan sonra sadece ilgili tarihte gelinip eşyaların araca yüklenmesi kalır.
Taşımaya söz konusu olan eşyalar araca yüklenip, ambalajlandıktan ve sabitlendikten sonra yola çıkılmaktadır. Eğer şehirlerarası olacaksa, yolların ve hava koşullarının incelenmesi de gerçekleştirilir. Ek şoförler de yolun uzunluğuna göre tayin edilir.
Ofis taşımacılığı gerçekleştirilecek adrese gelindiğinde, sadece eşyaların ofise kurulması kalır. Bu esnada gerektiği durumlarda asansörlü sistemlerden yararlanılabilir. Kurumsal bir şekilde çalışan Efe Nakliyat, böylece güvenilir sonuçlar elde etmenize yardımcı olur.
Ofis Taşımacılığı Nasıl Olmalı?
Ofis taşımacılığı, iş yerlerine özel verilen bir hizmettir. Bazen firmalar farklı sebeplerden dolayı adres değişikliği yapma gereksinimi duyabilir. Ofis nakliyesi de bunu gerçekleştirmek için verilir.
Ancak bu süreçlerin daha dikkatli ve özenli şekilde yapılması gerekir. Değerli malzeme ve evrakların zarar görmesi, büyük maddi masraflara neden olabilir. Bu bakımdan pişman olmak istemiyorsanız, dikkatli bir şekilde hareket edilmelidir. Şu gibi noktalara özen göstermek, daha başarılı çözümler keşfetmenize yardımcı olur;
- Güvenilir hizmetler sunulup sunulmadığı
- Modern araç filoları
- Şirketin kullandığı teknoloji seviyesi
- Ücretsiz ekspertiz hizmetleri
- Nakliye için gerekli evrakların bulunup bulunmadığı
- Kurumsal olup olmadığı
Efe Nakliyat, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek için yüksek kalite standartları ile çalışmaktadır. İlke olarak bunu benimseyen firmamız, ofis taşımacılığı yaparken profesyonel çözümler teklif etmektedir.
Ofis Taşımasında Neden Efe Nakliyat
Nakliyat sektöründe başarılı hizmet hiçbir zaman ilgili adrese gitme ile ölçülmez. Aksine oraya sorunsuz şekilde gidilip gidilmediğini, eşyaların zarar görüp örmediğine bakılır. Bu nedenle dikkatli bir analiz süreci gerekir.
Efe Nakliyat, alanında profesyonel olarak çalışmakta olup eğitimli personellere sahiptir. Böylece tüm süreçleri başarılı ve titiz bir şekilde yönetmektedir. Yeniliğe de önem veren firmamız sektörünü sürekli takip etmekte, en son gelişmeleri hizmetlerine entegre etmektedir.
Başarılı yatırımlar ile sürekli yükselmekte olan Efe Nakliyat, böylece ofis taşımacılığı ve diğer hizmetlerinde en iyi çözümleri almanıza yardımcı olur. Güvenden ödün vermeyen firmamız tüm işlemlerini sigortalı bir şekilde yapmaktadır.
Kaliteyi her zaman üst seviyede tutan Efe Nakliyat, uygun fiyat politikasını takip ederek çalışmaktadır. Böylece ofislere ekonomik ancak birinci sınıf hizmetler teklif etmektedir. Eğer bunlardan yararlanmak istiyorsanız, tek yapmanız gereken iletişime geçmektir.
Ofis Taşıması Ne Kadar Tutar?
Ofis taşımacılığı her firmaya ve işletmeye özel bir şekilde yapılır. Bu nedenle fiyatlar standart olmayıp değişkenlik arz eder. Ekspertiz işlemleri sırasında inceleme ardından fiyat teklifleri sağlanır. Temel olarak şu gibi faktörler ele alınmaktadır;
- Ofisin büyüklüğü
- Şehirlerarası taşıma yapılıp yapılmadığı
- Taşınacak eşyaların özellikleri
- Asansörlü sistemlerin kullanılıp kullanılmayacağı
- Ofisin kaçıncı katta olduğu
- İki lokasyon arasındaki mesafe
- Taşınacak eşyaların miktarı
Firmamız birinci sınıf hizmetlerden ödün vermeden, size en uygun çözümleri teklif etmektedir. Ofis taşımacılığı kapsamında komple ofis eşyaları alınabildiği gibi yalnızca müşteri tarafından gösterilenler de alınabilmektedir.
Eğer avantajlı çözümlerimizden yararlanmak istiyorsanız tek yapmanız gereken bizimle iletişime geçerek, adres bilgisi vermektedir. Firmamız iletişim kanallarını sürekli açık tutarak sizleri ayrıntılı şekilde bilgilendirmektedir.
İletişim
Bizimle İletişime Geçin
Evden eve nakliyat hizmetleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Hemen fiyat teklifi alabilirsiniz.